Cine-1

Si vols veure millor cap dels Flyers clica sobre la foto


Bé! sense cercar-ho massa he col·laborat a qualque cicle i pseudo-certàmen de cine o video amateur, així com al Certàmen d´Art Audiovisual organitzat a Pollença (ara fa un any... o dos) a qui els hi vaig passar part (casi tot) el material a projetar.
Ara estic preparat el cicle de cinema a la fresca de Sineu pels qui ja vaig fer el de Cine-1 de Tardor i el cicle infantil Cine Fantasia. Els flyers els vaig fer pensant en que fossin impressos en paper de color; rollo flyer de pub escocès... va dur feineta fer-los, però n´estic content; dels dissenys i dels textes.















CineFantasia





1 comentario:

Anónimo dijo...

molt bò el cicle de cinema!!. Ho certific, encara que sembli passió de germana!!!. Enhorabona pel blog. besitos de na Lola...